אבלים וכואבים ברשב"ם; בנו של מרן נזקק לטיפול רפואי

    אבי רבינא No Comments on אבלים וכואבים ברשב"ם; בנו של מרן נזקק לטיפול רפואי

    נמשכת זרימת הקהל לניחום האבלים בבית מרן שר התורה זצ"ל ברחוב רשב"ם. הגאון הרב יצחק שאול קנייבסקי לא חש בטוב ונזקק לטיפול רפואי במהלך ה'שבעה'

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנו של מרן שר התורה זצ"ל, הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי היושב שבעה לא חש בטוב במהלך קבלת קהל המנחמים בבית ברחוב ברשב"ם – ונזקק לקבלת טיפול רפואי.

    גם היום נמשכת זרימת קהל המנחמים אל הבית כשעשרות בני אדם מגיעים במהלך היום ובהם רבנים ואיש ציבור. היום הגיע לנחם את בני מרן זצ"ל, חבר מועצת גדולי התורה הגאון הרב שמעון בעדני. בנוסף הגיעו היום שר המשפטים גדעון סער, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט ושגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס.

    אתמול הגיע לנחם את בני שר התורה זצ"ל, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. בנוסף הגיעו אתמול נשיא המדינה הרצוג, יו"ר ש"ס דרעי, ח"כ ישראל כ"ץ מהליכוד ושר הביטחון בני גנץ.

    ח"כ יעקב אשר אמר לשר גנץ בניחום האבלים: "בקורונה הרב המתין לממשלה שיארגנו פתרונות לקיים לימודים, חצאי כיתות וכדומה, העיקר לא לסגור את מערכת החינוך לגמרי, הוא סבר שברגע שסוגרים הכל זו סכנה מהותית לעם ישראל, אבל לא שמעו בקולו. היום כולם מודים שהוא צדק. הוא גם היה הראשון שקרא להתחסן".

    גנץ אמר לאבלים: "הרב זצ"ל לא החמיץ דקה מללמוד תורה כל הזמן. הוא נתן לי את הזכות המאוד גדולה לפגוש אותו לפני כמה חודשים. דיברתי איתו על אחדות ישראל".

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי בניחום האבלים

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי בניחום האבלים

    ח"כ ישראל כץ מהליכוד | צילום: אליעד ברינה



    0 תגובות